06.04.2016

Ο όμιλος «AGROCOM» συνόψισε τα αποτελέσματα των εργασιών για το 2015

Η επιχείρηση του Ιβάν Σαββίδη φέτος μεγάλωσε κατά περισσότερο από το ένα τέταρτο.

* Οι χρηματοοικονομικοί δείκτες παρατίθενται με βάση τη μέση σταθμισμένη ισοτιμία του ευρώ το 2015. Προκειμένου να αποκλειστεί η επίδραση των συναλλαγματικών ισοτιμιών, η συγκεκριμένη ισοτιμία λαμβάνενται υπόψη για το 2014.

Ο συνολικός όγκος ακαθάριστων πωλήσεων των εταιριών του ομίλου το 2015 αυξήθηκε κατά 4% και ανήλθε στα 1089,6 εκατ. ευρώ.

Ο δείκτης EBITDA είναι 135,4 εκατ. ευρώ, ο οποίος είναι υψηλότερος από το επίπεδο του προηγούμενου έτους κατά 37%.

Στο ρωσικό κράτος ο όμιλος κατέβαλε για φόρους και τέλη 562,7 εκατ. ευρώ. Το 2014 ήταν 455,6 εκατ. ευρώ.

Η επιχείρηση συσκευασίας «Atlantis-Pak»

Το 2015 οι ακαθάριστες πωλήσεις ανήλθαν στα 110,8 εκατ. ευρώ (αύξηση κατά 32% σε σχέση με το 2014). Οι καθαρές πωλήσεις ανήλθαν σε 99 εκατ. ευρώ (αύξηση κατά 32%).

Οι εξαγωγές αυξήθηκαν κατά 41% και ανήλθαν σε 43,5 εκατομμύρια ευρώ.

Ο δείκτης EBITDA ανήλθε σε 36,7 εκατ. ευρώ και είναι υψηλότερο από ό, τι το 2014 κατά 56%.

Το συνολικό ποσό των φόρων ανήλθε σε 20 εκατ. ευρώ, το οποίο είναι υψηλότερος από ό, τι το προηγούμενο έτος κατά 30%.

Το 2015,άρχισε να κυκλοφορεί μια σειρά από καινοτόμα προϊόντα: νέες μορφές κελύφους «iPeel», «iTsel», «Diplex», «Diplex-mini», ένα νέο είδος πακέτου «AMIVAC» για τη σουηδική αγορά, διάφορα είδη ταινιών υψηλού κινδύνου «Amistyle».

Γεωγραφία των πωλήσεων: περισσότερες από 82 χώρες του κόσμου - Βόρεια και Νότια Αμερική, Ευρώπη, Νοτιοανατολική Ασία, Αφρική, χώρες της Κοινοπολιτείας Ανεξαρτήτων Κρατών. Αναπτύσσονται νέες κατευθύνσεις πωλήσεων: Μαλαισία, Ιράν, Αυστρία, Κροατία.

Το 2015 πραγματοποιηθήκαν εργασίες για την ανάπτυξη της τεχνολογίας και την έναρξη λειτουργίας της νέας γραμμής επτά ταχυτήτων. Επίσης, χτίστηκε ένα νέο κτίριο, που εξοπλίστηκε με μηχανές για την παραγωγή νέου τύπου σακούλας και ταινιών.

Άνοιξεεμπορική αντιπροσωπεία στη Ρουμανία.

Έχουν εγγραφεί 40 σήματα (προϊόντων και εταιρειών) στο εξωτερικό. Στη Ρωσία η εταιρεία έλαβε 9 πιστοποιητικά εγγραφής εμπορικών σημάτων (προϊόντα και εταιρείες).

Το συγκρότημα επιχειρήσεων καπνοβιομηχανίας «Donskoy Tabak»

Στο φόντο της φθίνουσας πορείας της αγοράς (σε ολόκληρη τη Ρωσία μειώθηκε κατά 7,8 % σε σχέση με πέρυσι), η «Donskoy Tabak» σταθεροποήθηκε στην τέταρτη θέση στην αγορά, αυξάνοντας το μερίδιο αγοράς της κατά 0,7% στο 9,5% (σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της εταιρείας).

Το 2015 η παραγωγή ανήλθε σε 32.9 δισ.τσιγάρα, που είναι κατά 5% υψηλότερη από ό, τι το 2014.

Ο συνολικός όγκος πωλήσεων αυξήθηκε κατά 3% και ανήλθε σε 33,1 δισ.τσιγάρα. Οι πωλήσεις στη ρωσική αγορά παρέμειναν στο επίπεδο του 2014, με 26,8 δισ.τσιγάρα.

Το χαρτοφυλάκιο προϊόντων της εταιρείας είναι πάνω από 120 σήματα προϊόντων καπνού.

Γεωγραφία των πωλήσεων: όλη η Ρωσία, εξαγωγές.

Ηγέτες στις συνολικές πωλήσεις είναι τα εμπορικά σήματα «Donskoy Tabak», «Kiss», «PLAY», «Continent», «Armada», «Νάσα Μάρκα».

Το 2015 στην αγορά άρχισαν να κυκλοφορούν νέα προϊόντα καπνού: «Continent» SMARTLINE Kavkaz, «Kiss» CHERRY, «Kiss» additive free, «DONTABAK» σε μορφή Queen-size.

Οι εξαγωγές ανήλθαν στα 6,05 δισ. τσιγάρα.

Οι κύριες αγορές του εξωτερικού: Αμπχαζία, Γεωργία, Νότια Οσετία, Καζακστάν, Κιργιστάν. Το 2015 άνοιξαν νέες αγορές: Βέλγιο, Παλαιστίνη, Παραγουάη, Νιγηρία.

Οι ακαθάριστες πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 33% και ανήλθαν σε 829,3 εκατ. ευρώ.

Οι καθαρές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 36% και ανήλθαν σε 256.5 εκατ. ευρώ.

Ο δείκτης EBITDA ανήλθε σε 82,9 εκατ. Ευρώ, που είναι κατά 10% υψηλότερος από ό, τι πέρυσι.

Το 2015 η εταιρεία συνέχισε ενεργά την εφαρμογή του συστήματος παραγωγής, που συμβάλλει στην ελαχιστοποίηση των απωλειών και του κόστους.

Αγοράστηκε εξοπλισμός για την παραγωγή τσιγάρων με τη μορφή queen-size.

Η εταιρεία έχει συμμετάσχει σε μεγάλες διεθνείς εκθέσεις «Inter tabak» στο Ντόρτμουντ και την «World Tobacco Middle East» στο Ντουμπάι.

Ο όγκος των φορολογικών πληρωμών στο κράτος αυξήθηκε κατά 24% και ανήλθε σε 525,5 εκατ. ευρώ.

Το συγκρότημα επιχειρήσεων κρέατος «Ταύρος»

Το 2015 ο όγκος παραγωγής του ομίλου εταιρειών «Ταύρος» ανήλθε σε 45 χιλ. τόνους αλλαντικών και ημικατεργασμένων προϊόντων, που είναι λίγο υψηλότερος από ό, τι το 2014. Σε γενικές γραμμές, η κατάσταση στην αγορά αλλαντικών έχει επιδεινωθεί, λόγω της επιδείνωσης της οικονομικής κατάστασης στη χώρα και της μείωσης της αγοραστικής δύναμης του πληθυσμού. Σύμφωνα με τη Rosstat, ο όγκος της παραγωγής των προϊόντων αλλαντικών στη Ρωσία μειώθηκε κατά 3,8% το 2015, στο Νότιο Ομοσπονδιακό Διαμέρισμα κατά 12,8%.

Η ποικιλία των προϊόντων της εταιρείας «Ταύρος» περιλαμβάνει 205 ονόματα. Το πιο δημοφιλές προϊόν είναι το λουκάνικο «Γκαννόβερ έξτρα», οι συνολικές πωλήσεις των οποίων ανήλθε σε 8.800 τόνους.

Το 2015 στην αγορά εμφανίστηκαν 17 νέα προϊόντα. Οι συνολικές πωλήσεις των νέων προϊόντων φέτος ανήλθε σε 415,3 τόνους.

Η γεωγραφία των πωλήσεων: Νότια Ρωσία, Βόρειος Καύκασος, Κριμαία, περιοχή Σαμάρα, Αγία Πετρούπολη. Το μερίδιο αγοράς στη Νότια Ομοσπονδιακή Περιφέρεια: 17,2%. Το 2015 η εταιρεία εισήλθε στην αγορά της Σαμάρα και της Μόσχας.

Ο όγκος των φορολογικών πληρωμών στο κράτος το 2015 ανήλθε σε 10,5 εκατ. ευρώ.

Οι πωλήσεις του συγκροτήματος επιχειρήσεων λιανικής πώλησης κρεάτος «Κρεοπωλεία του Ταύρου» αυξήθηκαν κατά 6,9% και ανήλθαν σε 6.200 τόνους. Οι ακαθάριστες πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 18,6% και ανήλθαν σε 27,4 εκατομμύρια ευρώ. Ο αριθμός των σημείων πώλησης είναι 61.

Η χοιροτροφική μονάδα «Μπατάϊσκογιε» το 2015 παρήγαγε 4,8 χιλ. τόνους χοιρινού κρέατος. Μέχρι το τέλος του 2016 έχει προγραμματιστεί να αυξηθεί ο όγκος της πώλησης των χοίρων κατά 4 χιλ. κεφάλια. Οι επενδύσεις σε κατασκευές και εξοπλισμό ανήλθαν σε περίπου 0.93 εκατ. ευρώ.

Άλλες επιχειρήσεις

Η εταιρεία «Aqua-Don»

Το 2015 η εταιρεία παρήγαγε 32,5 εκατ. φιάλες.

Ο όγκος πωλήσεων – 28,8 εκατ. φιάλες.

Το χαρτοφυλάκιο προϊόντων της εταιρείας εμπεριέχει 45 ονόματα.

Η εταιρεία «Agro-industrial complex 21 century» (θερμοκήπια)

Οι ακαθάριστες πωλήσεις – 1,1 εκατ. ευρώ.

Γεωγραφία πωλήσεων: Ροστόφ και η περιοχή Ροστόφ, περιφέρεια Κρασνοντάρ.